Stantetova ulica 12, 2000 Maribor
070-487-686
Drugi tir - nov projekt, stara praksa
Navidezno ugodne cene, nato pa dodatni aneksi, neutemeljene pogodbe - stalna praksa, ki vsak projekt v Sloveniji podraži za 200, 300, ... odstotkov! Zato hočemo imeti na mizi argumente ZA in PROTI! Do takrat izgradnje drugega tira ne bomo dopustili, saj ga financiramo MI, DRŽAVLJANI!
#

Drugi tir ali kdo bo pojedel največjo pogačo

UU
Še en projekt, znova isto vprašanje – komu naj verjamemo državljani?
rr
Želimo dejstva, argumente in številke.
hh
Želimo prikaz v tabeli, ki jo bosta odobrili obe strani.
Pred tem izgradnje NI!
Ne želim si ustvariti mnenja na podlagi predstavitve projekta samo ene strani, ampak ko so si strokovna mnenja tako različna potem veste, da gre pri gradnji drugega tira za nenadzorovano državno investicijo, ki bo nov “TEŠ 6”!

Iz lastnih izkušenj pa vam povem, da ko se politike sooči z dokazi in se od njih želi pojasnilo pride do ignoriranja in arogance. Verjamem, da je gospod, ki je pripravil ta dokument bil deležen enakega “političnega tretmaja”.

dr. Martin Ivec

 

ss

Pismo g. Andreja Čuferja nekaterim poslancem DZ

Globalno segrevanje, ki ima za posledico, da je bistveno manj padavin tudi v Avstriji povzroča povečano požarno nevarnost, kjer jim razbeljene čeljusti vlakov netijo požare, kot pri nas na Črnem kalu.
Že dva dni jim ne uspe lokalizirati požar na turski progi in ga ne obvladujejo niti s helikopterji.
http://kaernten.orf.at/news/stories/2833724/
Imajo vlak, ki omogoča tudi gašenje z vlakovne kompozicije.
Še en dokaz, vam, ki si upate v DZ trditi, da ob izgradnji drugega tira ne bo požarnih nevarnosti na prvem obstoječem tiru niti v predoru.
Vi, ki trdite, da se bo odvijal na drugem tiru promet nevarnih snovi, gor in dol in bo tudi dovoljen promet za potniški promet. Ob tem prikazujete video, kjer je samo en predor pa še tam se vozi potniški vlak v Koper.
Morda vaši projektanti in izdelovalci vizualizacije še niso slišali do poročila GeoDate, da se ne se graditi več za potniški promet predorov, kjer ni mogoč pobeg v dima čisto območje ali na prosto.
Vam, ki si upate državljanom in davkoplačevalcem zamolčati, da nas bo 2 in 3 tir, skupaj stal najmanj 2,5 milijarde in bo če bo financiranje morda nekoč čez 16-20 let zgrajen.
Če to financiranje naprtimo luki in železnici, bo luka Koper izgubila vse konkurenčne cenovne prednosti in jo s tem pokopljemo. Po odhodu poslov in posledično bankrotu pa jo bo nekdo poceni prodal.

Andrej Čufer uni.dipl.ing.arh., MBA

 

OrbiPark d.o.o.

Ali je res tako težko narediti primerjavo v tabeli, ki jo bosta odobrili obe strani z različnimi pogledi in na podlagi katere si lahko vsak državljan ustvari mnenje kdo ima boljši načrt?!

Seveda je, ker država plača za “strokovno” mnenje, ki pa se ponavadi razlikuje od mnenja politično neobremenjenih strokovnjakov.

V datoteki vam prilagamo primerjavo med izgradnjo drugega tira in dvotirno železnico, ki smo jo prejeli na email.

Strokovni članek v reviji Delo.

Primerjava med drugim tirom in dvotirno železnico

Preberite tudi ...